امروز نسبت به حرف های دوستانتان واکنش نشان نمی دهید
اس ام اس عکس جوک بازیگران
امروز نسبت به حرف های دوستانتان واکنش نشان نمی دهید
پنج شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 15:21 | بازدید : 232 | نویسنده : بهی | ( نظرات )

فال روزانه 25 مرداد 98

فال روزانه 25 مرداد , فال فردا بیست و پنج مرداد , طالع بینی 25 مرداد ماه

فال روزانه 25 مرداد

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه 25 مرداد 98 در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه 25 مرداد

فال متولدین فروردین ماه

امروز چنان در عشق غرق می شوید که حس می کنید دیگر نمی توانید بدون آن زندگی کنید. اگر می خواهید رابطه ای را برهم بزنید یا شروع کنید قبلش خوب به همه چیز فکر کنید. باید فردی را انتخاب کنید که با شایستگی با شما رفتار می کند. نباید غرق رویاهای عاشقانه و خیالی شوید و در ذهتان خصوصیاتی که دوست دارید را به آن فرد نسبت بدهید. زیرا وقتی با او همراه شوید متوجه می شوید او هیچ کدام از آن خصوصیات را ندارد. خودتان را به دردسر نیاندازید و در هر چیزی میانه روی داشته باشید. در روابطتان هیچ وقت افراط و تفریط نکنید. در همین رابطه امام علی می فرمایند با دوستتان در حد اعتدال و میانه دوستی کنید زیرا احتمال این وجود دارد که روزی این دوست به دشمنت تبدیل شود ، همین طور در مورد دشمنت در حد اعتدال برخورد کن زیرا ممکن است روزی دوست تو شود. شاید حس کنید از صدایتان خسته شده اید ، از بس که بحث کرده اید. لازم نیست در هر بحثی شرکت کنید. اگر نمی توانی جلوی زبانتان را بگیرید و ممکن است رازهایی را فاش کنید بهتر است سکوت کنید. این سکوت برای شما خیلی بهتر خواهد بود.

فال متولدین اردیبهشت ماه

امروز دیگران بحثی راه می اندازند و می خواهند از زیر زبانتان حرف بکشند. هوشیار باشید و نم پس ندهید. هر چه سعی کردند شما را در بحثشان بیاورند و حرف هایی زدند که شما تحریک شوید روی خودتان کنترل داشته باشید و سکوت کنید. اگر احساس کردید نمی توانید خودتان را کنترل کنید بهتر است به بهانه ای فضا را ترک کنید و سراغ کاری بروید. از تجربیات و اتفاقات تلخی که در گذشته رخ داده استفاده کنید و شخصیت خودتان را بسازید. قطعا هر کسی در گذشته اش غم و مشکلاتی عجیب را پشت سر گذاشته است . این غم و مشکلات در هنگام وقوع بسیار بزرگ نشان می دادند اما حالا که مدت ها از زمان وقوعشان گذشته است دیگر کسی به بزرگ بودنشان فکر نمیکند ، همه به این که مشکلات حل شده اند فکر می کنند. این را به خاطر بسپارید که بزرگترین مشکلات هم حل خواهند شد پس هیچ وقت نگرانی به خودتان راه ندهید. برای پشت سر گذاشتن این مشکلات به خودتان افتخار کنید و روی اعتماد به نفس تان کار کنید تا بتوانید خودتان را همانگونه که می خواهید بسازید.

فال متولدین خرداد ماه

امروز می خواهید با همه مهربان باشید و برای همه مایه بگذارید. پیش خودتان فکر می کنید اگر با دیگران مهربان باشید آن ها هم با شما مهربان خواهند بود. این تفکر اشتباه است ، اگر می خواهید به کسی لطف کنید و با او مهربان باشید برای خدا این کار را بکنید ، تنها در این صورت است که قلبتان راضی خواهد بود. نمی توانید برای خودتان برنامه ریزی کنید و اگر به کسی خوبی کردید ، انتظار داشته باشید او هم به شما خوبی کند. اتفاقا در بعضی موارد همه چیز فرق می کند و آن فرد به شما بدی هم می کند. پس اگر می خواهید خوبی کنید باید بی انتظار باشد. به کارهای تک نفره علاقه مند هستید و از همکاری با دیگران اجتناب می کنید ، ممکن است دوستان و همکارهایتان بد برداشت کنند و برایتان در روابطتان مشکل ایجاد شود. پس بهتر است گاهی در جمع های گروهی هم شرکت کنید تا ارتباطتان بهتر شود و دوستان جدیدی هم پیدا کنید. اگر ارتباطتان با دیگران بهتر شود می توانید ایده هایتان را در حضورشان بیان کنید و این می توانید شروع یک کار و موفقیت بزرگ برای شما باشد.

فال متولدین تیر ماه

امروز نسبت به حرف های دوستانتان واکنش نشان نمی دهید و این موضوع باعث عصبانیت اطرافیان شما می شود ، بهتر است در خوشحالی هایشان لبخندی و در غم هایشان سری تکان بدهید. بی احساس نیستید اما نمی دانید چگونه واکنش نشان بدهید و دست و پایتان را گم می کنید. به همین خاطر ترجیح می دهید دیگران فکر کنند شما بی احساس هستید. بهتر است کمی روی خودتان کار کنید تا روابط دوستانه تان دچار مشکل نشود. از خرید های غیرضروری پرهیز کنید و قسمتی از در آمدتان را پس انداز کنید زیرا به آن احتیاج پیدا خواهی کرد. اگر می خواهید کاری کنید که کیفیت زندگی تان بهتر شود در روابطتان اعتماد کنید. شاید در گذشته اعتماد کردن به شما ضربه زده باشد اما نباید اعتمادتان را نسیت به بقیه از دست بدهید. ابتدا گذشته را از ذهنتان پاک کنید و دست از فکر کردن به اشتباهاتتان بردارید. علت اصلی بی اعتمادی ، اعتماد نداشتن به خودمان است. وقتی حس کسی را داشته باشیم که طرد شده و احساس سادگی می کند رادار اعتمادمان را متوقف کرده ایم. اگر عزت نفس نداشته باشیم افراد زیادی می توانید اعتماد ما را جلب کنند و به ما ضربه بزنند. درست و آگاهانه اعتماد کنید.

فال متولدین مرداد ماه

وقت گوش دادن به دردودل ها و غصه های دیگران را ندارید ، از طرفی دوروبرتان پر از آدم هایی است که دوست دارند شما با آن ها همدردی و همدلی کنید. نمی دانید چه کنید و چگونه باید این مشکل را حل کنید. از طرفی نمیخواهید اطرافیانتان را ناراحت کنید و از طرف دیگر این حرف ها به جز انرژی منفی و از دست دادن وقتتان سودی برایتان ندارد. بهتر است با اطرافیانتان حرف بزنید و تاثیر این انرژی منفی را توضیح دهید. اگر کسی می خواهد آرزوها و رویاهایش را به حقیقت تبدیل کند خودش باید دست به کار شود و شما نمی توانید هیچ کمکی به او کنید. روی کارتان متمرکز باشید و سعی کنید به بهترین شکل کارتان را انجام دهید تا کسی نتواند ایرادی از شما بگیرد. فعلا به کارتان پرداخته و ارتباطتان را با دیگران محدود کنید تا به کارتان لطمه ای وارد نشود. وقتی وقتتان کمی آزاد شد سعی کنید به کسانی که به کمکتان نیاز دارند کمک کنید. وقتی به کسی کمک می کنید در اصل به خودتان کمک کرده اید ، این کمک ها به زندگی ما برکت می بخشد و باعث خشنودی خدا می شود.

فال متولدین شهریور ماه

بهتر است امروز در جمع و گروه های مختلف شرکت کنید. انسان یک موجود اجتماعی است و به حمایت شدن و حمایت کردن نیاز دارد. وقتی کسی از ما حمایت می کند آرامش ذهنی و درونی خوبی سراغ ما می آید و تا پایان روز این حس خوب با ما می ماند. یکی حمایت می کند ، یکی حمایت می شود و این چرخه ادامه دارد. حتی زمانی که کسی را حمایت می کنیم آرام می شویم و حس خوبی داریم.جالب است که بدانید این ارتباطات موجب تغذیه شدن مغر می شود و یک نوع تمرین ذهنی است. ارتباطات اجتماعی به شما برای داشتن درکی بهتر از جهان کمک می کند و شما می توانید با فرصت های جدیدی در زندگی روبرو شوید. یکی از نکاتی که می تواند به شما در ازتباط های تان کمک کند یه خاطر داشتن نام افراد گروه است. شاید فکر کنید این مهارت بسیار بی اهمیت است اما در اشتباه هستید. وقتی نام افراد را در ذهنتان ثبت کنید و آن ها را به نامشان صدا کنید صمیمیت بیشتری بین شما و آن فرد ایجاد می شود. برای امروز برنامه ریزی کرده اید اما افکار مزاحم مدام شما را نگران می کند که مبادا کار اشتباهی از شما سر بزند. بهتر است از مسئولیت های کاری که به عهده شماست بکاهید و این افکار مزحم را به حال خودشان رها کنید تا از بین بروند.

فال متولدین مهر ماه

امروز بیشتر به ذهن و روح تان بپردازید و اجازه ندهید مشغله ها و مسئولیت هایی که برعهده دارید شما را از رسیدگی به ذهنتان باز دارد. واژه رسیدگی به ذهن شاید برای بسیاری از افراد خنده دار و مسخره به نظر بیاید اما فراموش نکنید که رسیدگی به ذهن بسیار مهم تر از رسیدگی به جسم است. ساعتی را با خودتان به خلوت بنشینید. به مسائلی که هر روز در ذهنتان مرورشان می کنید بیاندیشید ، مسائل منفی را روی یک برگه کاغد نوشته و زیر شیر آب بگیرید تا تمام نوشته ها از بین بروند. به این مسائل اجاز ندهید تا به ذهنتان برگردند. اگر حس کردید نمی توانید بیرونشان کنید رهایشان کنید. هر فکر منفی توی ذهنتان آمد و خواست شما را سر میز مذاکره بکشاند رها کنید. با این افکار مخالفت نکنید زیرا بیشتر و بیشتر خواهند شد و تمام ذهن شما را خواهند گرفت. به حال خودشان رهایشان کنید و حتی بذیریدشان. آن گاه این افکار آرام و آرام و برای همیشه از بین می روند. رویاهای عاشقانه شما را رها نمی کنند و به همین خاطر ممکن است دست به انتخاب فردی نامناسب بزنید. با چشمان باز انتخاب کنید.

فال متولدین آبان ماه

اگر زندگی تا به حال چیزی به شما نداده حتما مشکل خود شما هستید. اگر گیاهی سر از خاک بیرون نیاورد ، آفتاب چگونه میتواند به این گیاه بتابد و باعث رشد و بالندگی این گیاه شود. پس قدم اول با خود شماست ، باید سر از خاک بیرون بیارید و شرایطتان را بپذیرید. دست از غرغر کردن و بد و بیراه گفتن به این و آن بردارید و بپذیرید که هر اشتباهی در زندگی مرتکب شده اید باعث و بانی اصلیش خودتان هستید. دست از دخالت در مسائل دیگران بردارید و به مسائل زندگی خودتان بپردازید. اگر کسی به شما بدی کرده و در حق شما ظلم شده است با یادآوری هر روزه آن شما باز هم دارید به خودتان ظلم میکنید. سعی کنید او را ببخشید و فراموش کنید. کوله بار سنگینی که بر دوش دارید را بر زمین بگذارید و به خودتان بیایید. چرا همیشه و همه جا باید نفرت و کینه های دیرینه ای که از این و آن دارید را پشت سرتان بکشید و ذهن خودتان را خسته کنید. به جای تیکه و کنایه انداختن به این و آن و فکر انتقام ، فکری برای بهبود شرایط زندگیتان کنید. این بحث های خاله زنکی هیچ گاه تمام نمی شوند و تنها مسائلی منفی هستند که شما را سرگرم می کنند تا از هدف اصلی زندگیتان باز بمانید.

فال متولدین آذر ماه

امروز برای بهبود عملکرد و کارکرد ذهنتان تمرین کنید. یکی از تمریناتی که می توانید با آن ذهنتان را تقویت کنید محک زدن حافظه تان است. تمام امور روزانه یا کارهای که انجام داده اید را بررسی کنید و ببینید تا چه اندازه جزئیات آن ها را بخاطر دارید. می توانید برای تقویت کردن حافظه تان هر روز قسمتی از یک متن یا شعر را حفظ کنید و به خاطر بسپارید. پس از سپری شدن یک ساعت ، سعی کنید چیزی که حفظ کرده اید را به یاد بیاورید. سعی کنید به جزئیات همه چیز دقت کنید مانند مسیر رفت و آمدتان ، می توانید تعداد قدم هایتان را بشمارید و ببینید از مترو تا محل کار یا خانه چند قدم برداشته اید. هر چه این تمرینات را بیشتر انجام دهید ، ذهنتان قوی تر و سالم تر خواهد بود. به خودتان و رفتارتان اطمینان داشته باشید و با اعتماد به نفس کارهایتان را انجام بدهید. اگر می خواهید فردی موفق و مدیری خوب باشید می توانید کتاب هایی که در این زمینه نوشته شده را مطالعه نمایید. زندگی ما بسیار کوتاه است و اصلا ارزش غم و غصه خوردن را ندراد. قوانین زندگی را کنار گذاشته و مانند یک عاشق حقیقی زندگی کنید. بدی های دیگران را ببخشید و اجازه ندهید هیچ چیزی لبخندتان را از شما بگیرد.

فال متولدین دی ماه

امروز تمام نعمت هایی که خدا به شما داده را با بیشترین دقت ممکن پیدا کنید. کاغذی برداشته و همه نعمت هایی که خدا به شما داده را بنویسید ، شاید در ابتدا فکر کنید شما که چیز خاصی ندارید که بخاطرش شکرگذاری کنید اما وقتی شروع به نوشتن کنید و در محیط پیرامونتان دنبال نعمت ها بگردید متوجه می شوید نعمت های خدا آنقدر زیاد است که در یک برگه جا نمی شود. این تمرین باعث می شود که ناسپاسی را کنار گذاشته و درهای قلبتان را به روی خداوند باز کنید. اینکه در گذشته اتفاقاتی افتاده که قلبتان را سرشار از غم و غصه کرده است دلیل نمی شود که به دنیا پشت کرده و دیگر به زندگی علاقه ای نداشته باشید. به خودتان بیایید ، شما برتر خلق شده اید و خداوند از تمام وجود خودش در روح شما دمیده است. از مردابی که برای خودتان ساخته اید بیرون امده و زندگیتان را دوباره از نو بسازید. امروز را با حال خوب سپری کرده و به مشکلات زندگی تان اصلا فکر نکنید و این موضوع را بخاطر بسپارید که برای چیزهایی که تغییر نمی کنند خودتان را ناراحت نکنید.

فال متولدین بهمن ماه

امروز را زندگی کنید ، از اعماق وجودتان بخندید و به همه لبخند بزنید و برای خنده هایتان منتظر بهانه نباشید. هر کس به شما حرف بدی زد به خودتان نگیرید و مانند باد از کنارش بگذرید. سپاسگذار آن چه که دارید باشید تا خداوند بیشتر به شما ببخشد. زندگی ما به بازی بومرنگ ها شباهت دارد. هر رفتاری که با دیگران کنیم ، سخنان نیش دار ما ، شکستن قلب دیگران همه و همه به خود ما برخواهند گشت. پس چقدر خوب می شود که خوبی کنیم تا خوبی ببینیم.اگر با کسی اختلاف نظر دارید خیلی آرام و بدون خشم و صدای بلند این اختلاف نظر را حل کنید. هیچ وقت درگیر حس خود بزرگ بینی نشوید زیرا این حس به شما ضربه ای مهلک خواهد زد. به سبکی که دوست دارید زندگی کنید و اجازه ندهید دیگران در زندگیتان دخالت کنند. از اینکه متفاوت باشید نترسید و تسلیم حرف های دیگران نشوید. از مدیریت کردن ارتباطات اجتماعی تان خسته شده اید. بهتر است کمی تنها باشید و ارتباط هایی که دارید را کمتر کنید. اگر به یک مسافرت بروید برای روحیه تان خوب خواهد بود و خستگیتان را به در می شود.

فال متولدین اسفند ماه

امروز معادله و مشکلات پیچیده زندگی را با تصمیم ها و دلخوشی های ساده دور بزن و بپیچان. هر چقدر که می توانی در خندیدن اسراف کن زیرا تنها چیزی است که اسراف کردنش گناه محسوب نمی شود. با تمام چیزهای که خدا آفریده عشق کن ، تنت را به باران بسپار و نور خورشید را با ذره ذره وجودت احساس کن. اجازه نده معجزه هایی که در زندگیت دیدی برایت رنگ ببازند و طبیعی شود. اگر جمع شاد و دوستانه ای داری بیشتر در آن جمع شرکت کن و برای شاد و خوشحال بودن منتظر بهانهنباش. گذشته ای که گذشته را در نقطه ای کور از ذهنت بایگانی کن و دور بیانداز. خودت را دوست داشته باش و با مخالفت دیگران روزت را خراب نکن. به خوابت رسیدگی کن و در روز خواب کافی داشته باش تا بتوانی کارکرد ذهنت را بالا ببری و در کارهایت موفق تر باشی. توقعات نا به جا را کنار گذاشته و دید واقع گرایانه نسبت به مسائل زندگیتان پیدا کنید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3631
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 243
:: باردید دیروز : 7078
:: بازدید هفته : 8258
:: بازدید ماه : 10069
:: بازدید سال : 31460
:: بازدید کلی : 301691